luni, 15 noiembrie 2010

2.3 Cum sa imi motivez colegii?

Daca esti lider intr-o alianta, va trebui sa stii sa motivezi playerii din alianta…… uite aici cateva sfaturi:
-          Organizeaza concursuri periodice cu premii
-          Dale rankuri inalte celor care merita
-          Ajuta-ti cel mai mult colegii
-          Rezolva problemele dintre colegii aliantei
-          Ai grija sa trimiti circulare cu urari de sarbatori
 Motivare intr-o alianta, conteaza foarte mult, dar ai grija si pe cine inviti, poate fi o ,,veriga slaba'' in alianta, sau un spion, care este menit sa demoralizeze membrii aliantei, sau incearca cineva sa devina lider, porinind o ,,rascoala '' impotriva ta.

3 comentarii:

  1. salut am ca si eu pe iota o alianta cu numele Marele Imperiu Roman ma numesc mariusninja1 si in preajma me asunt deja aliante puternice cum fac sa-mi fac si eu alianta puternica ca suntem 2 jucatori incerc sa fac pacte dar uni nu accepta si de jucatori nu prea am ce invita toti care jucau sunt in aliantele inamice

    RăspundețiȘtergere
  2. Învaţă să te supui înainte să comanzi

    http://wiki.ro.grepolis.com/wiki/Alian%C5%A3%C4%83#G.C4.83sirea_unei_alian.C5.A3e

    RăspundețiȘtergere
  3. h....mmmm ce sa fac ca eu vreau alianta me amam saturat sa intru in altele si nu sunt asa puternice aliantele din preajma mea tot slabute cam de 10000 si cam jumate sunt de 300 si 400 puncte eu am doi membri si sunt activi in fiecare zi am facut cum spune si aici concursuri ce sa mai fac am pacte cu aproape toate aliantele deci in pace sunt ce sa mai fac

    RăspundețiȘtergere